Return to site

Jawatan Kosong : Pegawai Hal Ehwal Islam & Pegawai Perkhidmatan Pendidikan JAKIM

· KERJAYA
broken image

Hebahan jawatan kosong di seluruh negeri-negeri di Malaysia iaitu berkenaan peluang kerjaya dalam perkhidmatan awam baru Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM). Mohon segera bagi yang mencari-cari peluang pekerjaan.

Makluman Jawatan Kosong JAKIM 2024

Terdapat beberapa kekosongan jawatan di Jabatan Kemajuan Islam Malaysia di seluruh negara pada tahun 2024. Permohonan untuk jawatan ini perlu dilakukan di laman web SPA9.

DESKRIPSI TUGAS: Pegawai Hal Ehwal Islam Gred S41 [Kontrak JAKIM]

  • Mengetuai satu unit kecil / pasukan kerja dalam pengurusan penerbitan dan pencetakan buku Islam edisi terjemahan pelbagai bahasa untuk pelbagai lapisan masyarakat.

MAKLUMAT SYARAT KELAYAKAN

  1. Mempunyai pengalaman kerja dalam pengurusan penerbitan buku.
  2. Menguruskan perolehan manuskrip buku terjemahan.
  3. Menguruskan kerja-kerja editorial / penyuntingan manuskrip.
  4. Menguruskan kerja atur huruf dan reka bentuk buku.
  5. Menguruskan pencetakan buku

KEPERLUAN TAMBAHAN

  • Hanya calon yang telah memperoleh sijil/diploma yang diiktiraf dan disahkan oleh senat/ jawatankuasa berkaitan pada atau sebelum tarikh tutup iklan sahaja layak memohon selaras dengan syarat skim perkhidmatan.

Tarikh Akhir Permohonan Jawatan Kosong

Permohonan perlu dihantar melalui laman sesawang SPA9 sebelum atau pada 3 Jun 2024 (Isnin).

Maklumat Permohonan Jawatan Kosong

  • Gaji Permulaan S41: RM2,078.00
  • Tahap jawatan: Kontrak JAKIM
  • Lokasi kekosongan: Seluruh Malaysia
  • Nama Jawatan seperti berikut:

1. Pegawai Hal Ehwal Islam Gred S41 [Kontrak JAKIM]

JAKIM menawarkan jawatan kosong pegawai hal ehwal Islam secara kontrak untuk sesiapa yang berminat dan berkelayakan. Maklumat penjawatan boleh disemak pada link yang disertakan di bawah.

2. Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG41 [Kontrak JAKIM]

JAKIM menawarkan jawatan kosong pegawai perkhidmatan pendidikan secara kontrak untuk sesiapa yang berminat dan berkelayakan. Maklumat penjawatan boleh disemak pada link yang disertakan di bawah.

3. Penolong Pegawai Hal Ehwal Islam Gred S29 [Kontrak JAKIM]

JAKIM menawarkan jawatan kosong penolong pegawai hal ehwal Islam secara kontrak untuk sesiapa yang berminat dan berkelayakan. Maklumat penjawatan boleh disemak pada link yang disertakan di bawah.

4. Penolong Pegawai hal Ehwal Islam Gred S29 (PPMD) [Kontrak JAKIM]

JAKIM menawarkan jawatan kosong penolong pegawai hal ehwal Islam secara kontrak untuk sesiapa yang berminat dan berkelayakan. Maklumat penjawatan boleh disemak pada link yang disertakan di bawah.

5. Pembantu Hal Ehwal Islam Gred S19 (PMSK) [Kontrak JAKIM]

JAKIM menawarkan jawatan kosong pembantu hal ehwal Islam secara kontrak untuk sesiapa yang berminat dan berkelayakan. Maklumat penjawatan boleh disemak pada link yang disertakan di bawah.

6. Penerbit Rancangan Gred B19 [Kontrak JAKIM]

JAKIM menawarkan jawatan kosong penerbit rancangan secara kontrak untuk sesiapa yang berminat dan berkelayakan. Maklumat penjawatan boleh disemak pada link yang disertakan di bawah.

Pemohon perlu menghantar dokumen-dokumen berkaitan kepada laman sesawang SPA9. Permohonan perlu dibuat melalui laman sesawang SPA9. Dokumen berikut perlu disediakan semasa membuat permohonan.

  • Resume beserta gambar berukuran passport
  • Salinan kad pengenalan
  • Sijil-sijil berkaitan

Rujuk laman web, http://spa9.spa.gov.my. di bawah. MOHON SEKARANG !!!

broken image

Kepada individu yang ingin mencari peluang pekerjaan di JAKIM, dan berkelayakan seperti dalam iklan, anda boleh mencuba untuk memohon jawatan ini. Hanya permohonan yang lengkap sahaja akan diproses. Selepas 3 bulan, anda tidak mendapat apa-apa jawapan, permohonan anda boleh dianggap tidak berjaya. Semoga berjaya dalam permohonan ini.

Selamat Maju Jaya!